Fundacja na rzecz reputacji marki “Premium Brand” po raz trzeci stworzyła ranking reputacji polskich uczelni. Badanie objęło publiczne uczelnie akademickie, niepubliczne uczelnie magisterskie i państwowe wyższe szkoły zawodowe. W ostatniej z tych kategorii wysokie, trzecie miejsce ex aequo zajęła Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ.

Ranking powstał na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii, zrealizowanego wśród osób znających daną uczelnię. Respondenci oceniali instytucje w pięciu kluczowych wymiarach: renoma, referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne, a także postrzeganie perspektyw zawodowych.

Na podstawie ocen w badanych wymiarach policzony został wskaźnik reputacji Premium Brand, który przyjmuje wartości od 1 do 100 punktów. Wynik na poziomie minimum 60 punktów kwalifikuje podmiot do uzyskania tytułu Uczelni Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017. Raciborska Uczelnia otrzymała 75 punktów. Druga w rankingu – 78, a lider 80 punktów. Ankietowani docenili PWSZ w Raciborzu przede wszystkim za jej prestiż, perspektywy zawodowe absolwentów, oraz CSR, czyli to, że uczelnia w swoich działaniach bierze pod uwagę dobro społeczeństwa.